04 oktober 2008

138

Zaterdag 4 oktober
Dierendag vandaag. Deze schoonheid zit al een paar weken voor ons keukenraam (gelukkig voor haar hou ik niet erg van ramen zemen *lol*) en is in die tijd al flink gegroeid.
Toen ik zag dat er druk aan het web werd gewerkt wilde ik natuurlijk een foto maken van die activiteit. Dat ging mooi niet door, ze had me onmiddellijk in het snotje en ging op wacht zitten midden in het web. Ging ik een minuutje weg, hup weer aan het werk, was ik weer terug, hup, naar het midden... duh...
Deze foto is flink groter als je er op klikt!


5 opmerkingen:

Anoniem zei

I don't want to see him in my garden! Yikes!

Brigitte aka Scrappassie zei

Dus die spin nam je mooi in het ootje ;-) Ik ga er niet op klikken hoor, ik hoef hem niet groter te zien hahahaha !

Anoniem zei

Ik klik er maar niet op. vind hem zo al angstaanjagend genoeg :)

Anoniem zei

Waauuuuw, wat een mooi beest, zeker duidelijk op de grote versie.
Ik vind spinnen helmaal niet eng :-).Groetjes

Jennie zei

Wat een mooie! Ik hou er wel van, als ze buiten zitten:-)