23 juli 2008

Take-a-pic: deuren

Hier istie dan, mijn deur voor het thema bij Take-a-pic van deze week.


Hetzelfde kunstwerk van bericht 211 hieronder, alleen wat dichterbij genomen zodat de deur wat beter in zicht is.



*****



Gisteren heb ik een stapel scripts voor GIMP binnengehaald, ik had nog geen idee wat het eigenlijk inhield en ben net maar eens op knoppen gaan klikken. Ik voel me net een kind in de snoepwinkel, wat leuk allemaal....

Deze met Lasm's advanced line art, vraag me niet wat het betekent, maar het effect is grandioos:

Deze met landscape painter:

En een simpele vage rand:



Ik ga verder snoepen ;)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk!

http://truutske.blogspot.com zei

Prachtige creatieve deur!!!

Brigitte aka Scrappassie zei

Leuk zeg, daar moet ik me geloof ik toch ook in gaan verdiepen !